Har du generelle spørgsmål eller lyst til at høre mere om DUI-LEG og VIRKE, kan du i hverdagene mellem kl. 10-15 kontakte de ansatte på vores sekretariat/forbundskontor i København. Hvis du har brug for at komme i kontakt med de ansatte udenfor åbningstiden, kan du booke en aftale hos den enkelte medarbejder.
 |
 |
Jane Dupont
Sekretariatschef
37 timer/ugen
jane@dui.dk
25 16 72 72
- Personaleleder, Forbundskontoret
- Understøtter og følger op på beslutninger fra DUI ‘s Landsmøde, hovedbestyrelse og formandskab
- Sikre drift og udvikling i DUI
- Repræsentere DUI i en række sammenhænge med samarbejdsorganisationer via møder, generalforsamlinger og kongres
- Sekretær i Børn Hjælper Børn Fonden
- Medlem i bestyrelsen for Ankersminde
Læs mere om Jane |
 |
 |
Joachim Lærke Lyager
Organisatorisk afdelingskonsulent
18½ timer/ugen
joachim@dui.dk
41 41 76 89
- registrering af medlemsindberetning og kontingent for afdelingerne
- Administration af filarkiv
- Organisatorisk støtte og vejledning til afdelinger om årsregnskaber, afdelingsmøder og medlemsindberetning
- Grafisk arbejde og hjælp til afdelinger efter behov
Læs mere om Joachim |
|
 |
Olivia Møller-Magrath
Eventkoordinator, elev
37 timer/ugen
olivia@dui.dk
|
 |
 |
Monika Findsen
Kontorassistent, flexjob
10 timer/ugen hos forbundskontoret.
moni@dui.dk
- Administration af børneattester til de frivillige
- Administrative opgaver for LBU og LUU
- Assistere med forskellige administrative og udviklingsopgaver.
Læs mere om Monika |
|
 |
Økonomifunktion
bogholderi@dui.dk (ekstern funktion)
Jane og Olivia kan kontaktes på telefon 36177200
Der kan indsendes følgende på mailen:
- Udbetaling af transportgodtgørelse til frivillige og ansatte i organisationen
- Lønadministration for ansatte i DUI, samt underviser i afdelingsprojekter
- Debitor og kreditor afstemning
- Budgetopfølgning og afrapporteringer til ledelsen
- Økonomiopgaver – medlemskaber og kontingent
|
|
 |
Journalist- og kommunikationsmedarbejder
Henrik Rasch
henrik@dui.dk
Mobil 61557484. |