Praktiske informationer

Medbring venligst følgende:

  • Visestykker
  • Opvaskemiddel + tabs
  • Karklude
  • Håndklæder
  • Toiletpapir
  • Køkkenruller
  • Affaldsposer til køkken (klare sække)
  • Lagen og sovepose

I HYTTEN finder du:

  • Nødhjælpskasse i køkkenet
  • Køle-/fryseskab
  • Kaffemaskine
  • Elkedel
  • Mikrobølgeovn
  • Opvaskemaskine – opvaskemaskinen er en industriopvaskemaskine fra maj 2018, og kører en vask på ca. 20 min.
  • Elsikringsskab på kontoret
  • Rengøringsartikler i skabet i forgangen
  • Service til ca. 50 personer (ikke glas)
  • Borde og stole til 50 personer
    • Bordene har følgende størrelser:
      • 7 stk. af 125*80 cm (4 personer)
      • 3 stk. af 190*80 cm. (6 personer)
      • 3 stk. af 190*80 cm. (6 personer) (Står i sovelokalet)

Indretning:

Oversigt over hytten

Oversigt / bordopstilling i spisesal

Oversigt / bordopstilling i sovesal

Service:

  • Service (hvid atelier) til 50 personer
  • Glas og pænere service kan lejes for 150 kr. En liste over hvad man får for de 150 kr. findes her.

Affald:

  • Alt skrald skal i affaldsspandene uden for HYTTEN. Der må ikke efterlades affald uden for affaldsspandene pga. måger og andre dyr, der går i affaldet. Skulle der ligge affald ud over grunden, skal vi rydde det op efter dig, når dyrene har været i affaldet. Du får en sæk pr. 2 dage, ekstra sække kan du købe for 30 kr. af udlejer
  • Vådt affald (bleer og lign) skal i plasticposer
  • Flasker, glas og andet emballage skal du fjerne ved afrejse – gebyr på 300 kr. påregnes ved manglende fjernelse

Diverse

  • Parkering er tilladt på den anden side af vejen – på det grønne område

Inden afrejse skal du:

  • Sætte bord og stole på plads (se venligst opslag i lokalerne)
  • Husk at lukke alle vinduer og låse alle døre
  • Rengøre alt køkkeninventar, køleskab og komfur – gebyr på 300 – 500 kr. påregnes ved manglende udførelse afhængig af omfanget og tidsforbruget.
  • Feje alle gulve – gebyr på 300 – 500 kr. påregnes ved manglende udførelse afhængig af omfanget og tidsforbruget.
  • Rydde op på hele området ved HYTTEN for affald og andre medbragte ting – gebyr på 300 – 500 kr. påregnes ved manglende udførelse afhængig af omfanget og tidsforbruget.