Bestyrelsesnetværket
Bestyrelsesnetværket er et forum for alle afdelingers bestyrelsesmedlemmer.
Her vil vi runder relevante emner som f.eks. Vores DUI, der løbende udvikler sig, arbejdsfordeling og ansvar i bestyrelsen, fundraising, afdelingsudvikling, synlighed, kommunalt tilskud, regler, samarbejde, kommunikation, strategiplaner, uddannelse og afdelingsarkiv.
På hvert møde vil der naturligvis også være mulighed for, at stille spørgsmål.
Der bliver afholdt 4 møder om året. Det er den sidste torsdag, i den anden måned i hvert kvartal kl. 18.30-20.00. Se de aktuelle datoer og find link til møderne nederst på siden.
Fast dagsorden
Vi har valgt at holde samme struktur som i vores nyhedsbrev. Derfor har vi en fast dagorden på møderne:
- Generel info
- Vores DUI og afdelingsinfo
- Kommunikation og Marketing
- Event og aktiviteter
- Projekter og Fondsansøgninger
- Nyt fra HB
- Nyt fra afdelingerne (Her er afdelingerne meget velkommen til at fortælle om nye aktiviteter, indbyde til samarbejde eller andet de ønsker at dele.)
Mødedatoer i 2025
Klik HER og se mødet fra den 28. august 2025
Torsdag den 27. november kl. 18.30-20.00
Møde-id: 390 041 225 715 8 – Adgangskode: M8ja2na6
2026
Torsdag den 26. februar kl. 18.30-20.00
Møde-id: 370 266 554 529 6 – Adgangskode: gD67QG6S
Torsdag den 28. maj kl. 18.30-20.00
Møde-id: 365 708 975 278 9 – Adgangskode: pw97QY95