• Nyttige links
  • Fundraising
  • Quickguides og vejledninger
  • Nyt medlemssystem

Bestyrelsen

Der er er rigtig mange administrative opgaver når man driver en DUI-afdeling. Udover de mere kendte opgaver som budget, regnskab, ansøgninger, årsberetning og lignede.

Så kræver bestyrelsesarbejdet ofte, at man også skal arbejde med ansvarsfordeling, kommunikation og strategiplaner for at skabe en positiv udvikling.

Vi håber, at denne side kan gøre bestyrelsesarbejdet lidt nemmere.

Hvis der er noget du mangler og som du mener bør ligge her, skal du endelig kontakte sekretariatet på tlf. 36 17 72 00 eller via mail dui@dui.dk – så vil vi se hvad vi kan gøre.

Årsmøder

Afdelingsarkivet

Fundraising

Faktura skabelon

Omkring forbundskontingent

Guide til nemtilmeld

Medlemsudvikling

 

 

CyberChimps WordPress Themes

© Hjælp til selvhjælp
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Gem & Acceptér